  • Data: 2010-06-25 19:13:46
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rrr" <r...@o...rrr.pl> napisał w wiadomości
    news:i021ct$cb7$1@inews.gazeta.pl...

    > Ha, to sprawdź czy kupując samochód koło zapasowe, bądź dywaniki są w
    > standardzie :)

    No raczej sa...

    > No więc deska sosnowa, czy wypasione panele po 500 zł/m2 ? Co jest wyższym
    > standardem ? Uważam, że bez doprecyzowania jakie panele, jaka deska, jakie
    > płytki dyskusja nie ma sensu. i arbitralne odrzucanie

    Panele to substytut i tyle, sztuczna namiastka natury, amerykanska deska
    plastikowa, hamburger zamiast obiadu, cos co udaje a nie jest, taki balwan z
    waty, marne tenisowki z malowanymi trzema paskami udajace Adidasa pare lat
    temu. Mozesz miec inne zdanie, ale rynku to nie obchodzi. :-)

    > tapet/paneli itp. jest nieuzasadnione. Zaś co do staranności wykonania,
    > proste/krzywe ściany, tynk dobrze czy źle położony to tu akurat cena nie
    > ma znaczenia jedynie kultura techniczna, reżim wykonawczy i umiejętności
    > wykonawcy. I nie jest regułą, że ktoś kto weźmie x zł za robotę zrobi to
    > gorzej niż ktoś za 3x zł.

    I mimo wyzszej ceny bedzie to marny standard, a raczej inny problem.

    Podro.. TK