  • Data: 2010-06-28 19:46:08
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i0a2nu$sh0$1@news.onet.pl...

    > Pozwole sie z Toba nie zgodzić.
    > Panele to jeden z wielu dostępnych materiałów na pokrycie podłogi. Maja
    > swoje wady i zalety i tyle.
    > A czy substytut?

    Dla mnie tak, dla innych tez a dla jeszcze innych szczyt marzen. Takie
    zycie. Jedni chca byc praktyczni i nie przeszkadza im stukanie paneli,
    uczycie chlodu w dotyku i widok jakby odstajacego plastiku po kilku latach a
    innym to przeszkadza i chca miec cos naturalnego. To tak jakby na Syrenke
    zalozyc gore od Lamborgini. Niby wyglada a jak jest kazdy wie. :-)

    > A jak kładziesz gres to czego to jest substytut: kamienia?.

    Gres to gres, to terakota raczej moze byc substytutem gresu a kamien to
    raczej luksus. :-)

    > A parapety masz z drewna/ kamienia czy substytutu?

    Parapety drewniane.

    > A dach- Ty masz blachodoachówke- i idąc Twoim tokiem rozumowania mozna
    > powiedziec że to substytut dachówki. Ale ma ona swoje zalety(i wady) i
    > zapewne wybrałes ją świadomie- tak jak inni panele

    Blachodachowka pod wieloma wzgledami bedzie gorsza od dachowki i czesto ja
    udaje, ale mimo porownawczych wad spelnia swoje zadanie czasami nawet lepiej
    niz dachowka. Jesli chodzi o wyglad dachowka bije blache na glowe.

    > I to samo z większościa materiałów wykończeniowych- same substytuty czegoś
    > tam.

    Jak chcesz.

    > Czasami panele imituja drewno, czasami gres własnie. Kwestia wyboru wzoru.

    Sam widzisz, ze imituja.

    > Ja robiąc podłogi nie brałem pod uwage parkietu tylko wybrałem panele
    > poniewaz z nimi mniej kłopotu jest. Jak mi się po kilku latach znudza czy
    > zniszcząto w jedno popołudnie je wywale i wstawie nowe. z parkietem klópot
    > z cyklinowaniem itp. To był u mnie argument za panelami.

    To jest Twoj wybor i nikt go nie krytykuje. Sam tu i owdzie bede mial
    panele, ale z koniecznosci i moge powiedziec o tym glosno. Na dzis
    podejzewam, ze nie bedzie mnie stac na polozenie wszedzie deski i na te dwa,
    trzy lata panele dadza rade. Poza cena moje uwielbienie sie konczy mimo
    wielu pozytywnych opini o nich. Dla mnie to polprodukt i tyle.

    Pozdro.. TK