  • Data: 2010-06-28 11:57:49
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:i02v59$t4$1@news.onet.pl...
    > Panele to substytut i tyle, sztuczna namiastka natury, amerykanska deska
    > plastikowa, hamburger zamiast obiadu, cos co udaje a nie jest, taki balwan
    > z waty, marne tenisowki z malowanymi trzema paskami udajace Adidasa pare
    > lat temu. Mozesz miec inne zdanie, ale rynku to nie obchodzi. :-)

    Pozwole sie z Toba nie zgodzić.
    Panele to jeden z wielu dostępnych materiałów na pokrycie podłogi. Maja
    swoje wady i zalety i tyle.
    A czy substytut?
    A jak kładziesz gres to czego to jest substytut: kamienia?.
    A parapety masz z drewna/ kamienia czy substytutu? A dach- Ty masz
    blachodoachówke- i idąc Twoim tokiem rozumowania mozna powiedziec że to
    substytut dachówki. Ale ma ona swoje zalety(i wady) i zapewne wybrałes ją
    świadomie- tak jak inni panele
    I to samo z większościa materiałów wykończeniowych- same substytuty czegoś
    tam.
    Czasami panele imituja drewno, czasami gres własnie. Kwestia wyboru wzoru.
    Ja robiąc podłogi nie brałem pod uwage parkietu tylko wybrałem panele
    poniewaz z nimi mniej kłopotu jest. Jak mi się po kilku latach znudza czy
    zniszcząto w jedno popołudnie je wywale i wstawie nowe. z parkietem klópot z
    cyklinowaniem itp. To był u mnie argument za panelami.

    Krzysiek