  • Data: 2010-06-29 10:29:20
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "jahi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > To przejdz sie w twardych podeszwach a nie w lapciach, albo kup sobie
    > psa owczarka i niech chodzi stukajac pazurami, a co bardziej
    > prawdopodobne juz sie przyzwyczailes.

    W domu nie używam obuwia, stopy mają kiedy odpocząć. Podejrzewam, że
    większość też tak robi. Psa nie mam i dopuki mam mieszkanie, a nie dom
    z ogrodem mieć nie będę. Ale przyjmuję do wiadomości, że są sytuacje w
    których mogą stukać.

    > Tak wlasnie powiem.

    Ale chodzi Ci o stukanie czy uczucie obcowania z "naturalnymi"
    materiałami?

    > Bo to urok desek na legarach, swego rodzaju naturalny design. W
    > niektorych pomieszczeniach zupelnie nie przeszkadza lekko cepeliowski
    > styl. Mam dom z bala, caly wewnatrz z odkrytego, szlifowanego drzewa
    > i tam taka podloga jest jak znalazl. Bywaja tez modne sciany z
    > palonej cegly nietynkowane, czy wrecz surowe posadzki. Wszystko
    > zalezy, ale to musi byc koncepcja calosci a nie forma ubogiego
    > wnetrza wlasciciela, czy co bardziej prawdopodobne wnetrza portfela.
    > Pozdro.. TK.

    Nie chodzi o zasobność wnętrza portfela lub jego właściciela, ale
    właściwości materiału. Tobie przeszkadza stukanie paneli (które w moim
    przypadku nie występuje), mnie szczeliny, skrzypienie i "lekko
    cepeliowski styl". Czyli powinienem dostosować się do standardu i
    wywalić panele?