  • Data: 2010-06-29 09:29:20
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jahi" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c29911d$0$2605$65785112@news.neostrada.pl...

    > Co Wy z tym stukaniem? Może trzeba je dobrze ułożyć? Siedem lat temu
    > kupiłem mieszkanie z ułożonymi prawdopodobnie pięć lat wcześniej
    > panelami. Nic mi nie stuka, nic się nie przeciera jedyna wada to
    > odczucie chłodu. U rodziców w pokoju również zostały położone panele
    > (niedawno) i też żadnego stukania nie słyszę.

    To przejdz sie w twardych podeszwach a nie w lapciach, albo kup sobie psa
    owczarka i niech chodzi stukajac pazurami, a co bardziej prawdopodobne juz
    sie przyzwyczailes.

    > Coś naturalnego czyli rozumiem żywe drewno, co najwyżej olejowane. Bo
    > chyba nie powiesz, że chodząc po parkiecie lub deskach pokrytych grubą
    > warstwą lakieru odczuwasz jednocześnie wstręt do sztucznych paneli?

    Tak wlasnie powiem.

    > Mieszkałem ponad dwadzieścia lat w domu z deskami na podłodze, o ile na
    > początku bądź po przełożeniu desek przez pewien czas jest ładnie to
    > niestety nic nie trwa wiecznie. U mnie deski były na legarach, po
    > pewnym czasie szczeliny między deskami i skrzypienie było czymś
    > oczywistym.

    Bo to urok desek na legarach, swego rodzaju naturalny design. W niektorych
    pomieszczeniach zupelnie nie przeszkadza lekko cepeliowski styl. Mam dom z
    bala, caly wewnatrz z odkrytego, szlifowanego drzewa i tam taka podloga jest
    jak znalazl. Bywaja tez modne sciany z palonej cegly nietynkowane, czy wrecz
    surowe posadzki. Wszystko zalezy, ale to musi byc koncepcja calosci a nie
    forma ubogiego wnetrza wlasciciela, czy co bardziej prawdopodobne wnetrza
    portfela.

    A przy okazji, o gladziach wczesniej pisalem w kontekscie prostych tynkow na
    scianach, nie koniecznie gipsowych

    Pozdro.. TK.