  • Data: 2010-06-29 06:22:21
    Temat: Re: Ca?kowity koszt domu pod klucz
    Od: "jahi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

    > Dla mnie tak, dla innych tez a dla jeszcze innych szczyt marzen.
    > Takie zycie. Jedni chca byc praktyczni i nie przeszkadza im stukanie
    > paneli, uczycie chlodu w dotyku i widok jakby odstajacego plastiku po
    > kilku latach

    Co Wy z tym stukaniem? Może trzeba je dobrze ułożyć? Siedem lat temu
    kupiłem mieszkanie z ułożonymi prawdopodobnie pięć lat wcześniej
    panelami. Nic mi nie stuka, nic się nie przeciera jedyna wada to
    odczucie chłodu. U rodziców w pokoju również zostały położone panele
    (niedawno) i też żadnego stukania nie słyszę.

    > a innym to przeszkadza i chca miec cos naturalnego. To
    > tak jakby na Syrenke zalozyc gore od Lamborgini. Niby wyglada a jak
    > jest kazdy wie. :-)
    > Pozdro.. TK

    Coś naturalnego czyli rozumiem żywe drewno, co najwyżej olejowane. Bo
    chyba nie powiesz, że chodząc po parkiecie lub deskach pokrytych grubą
    warstwą lakieru odczuwasz jednocześnie wstręt do sztucznych paneli?
    Mieszkałem ponad dwadzieścia lat w domu z deskami na podłodze, o ile na
    początku bądź po przełożeniu desek przez pewien czas jest ładnie to
    niestety nic nie trwa wiecznie. U mnie deski były na legarach, po
    pewnym czasie szczeliny między deskami i skrzypienie było czymś
    oczywistym.