  • Data: 2009-11-27 18:18:21
    Temat: Re: Cyrkulacja CWU do instalatorow.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:heoo4h$o97$1@opal.futuro.pl...

    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    >
    > Chyba za dużo oczekujemy po cyrkulacji. Jak cyrkulacja działa non stop czy
    > to zwykłą pompą czy taką z termikiem czującym jaka woda wraca to jest źle,
    > bo piec widzi spadającą temperature wody i co chwilę się włącza. Straty są
    > ogromne przez to mieszanie wody w kółko.

    Wlasnie chce tego uniknac.

    > Ostatnio zrobiłem przyciski dzwonkowe. Miałem instalację z dodatkowymi
    > puszkami w wielu miejscach i jak chce ciepłej wody to wciskam klawisz i
    > pompa się załączy na 2 minuty.

    To samo zapewni czujka PIR bez potrzeby logowania sie przed kiblem.

    > Muszę kupić tylko wydajniejsza pompę i będzie po sprawie.

    Nie bardzo jest po sprawie, bo te wydajniejsze pompy o ile sa to sa bardzo
    drogie, a pompa CO jest dyskusyjna.

    > Żadne czukji PIR też sprawy nie rozwiązują, bo nie zawsze idziesz do
    > łazienki odkręcać kran.

    Przewaznie bedac w lazience korzystam rowniez z wody a gdyby nie to koszt
    niepotrzebnego wlaczenia takiej pompy na dwie minuty jest pomijalny w
    porownaniu z mieszaniem caly dzien, a w nocy i tak zimna.

    Pozdro.. TK