  • Data: 2009-11-27 19:26:53
    Temat: Re: Cyrkulacja CWU do instalatorow.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hep7gg$28c$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

    Wylacznie o cyrkulacji.

    > A recyrkulacja - ta się łączy z rurą ciepłej wody dopiero na końcu całego
    > obwodu, więc tu wogóle nie ma problemu.Po co zresztą ją łączyć wcześniej?

    Po to ze: odkrecasz wode i juz jest ciepla bez czekania nawet sekundy az
    naplynie przez cala dlugosc podejscia.

    To by przecież cały sens robienia recyrkulacji
    > psuło.

    Odwrotnie, wlasnie uzytkowo ja polepsza.

    [..]
    > poddasza działa analogicznie). Obok niej idzie rura recyrkulacji i dopiero
    > w tejże kuchni się łączy z ciepłą wodą.

    Jakas koncepcja jest, ale pewnie pora wieczoru i dnia sie zazebia i praca
    dwoch pomp bedzie nieunikniona, a domyslam sie, ze chcesz sterowac tym
    zegarem programowalnym. No i dyskomfort przy imprezkach, swietach czy czym
    tam jeszcze. W gruncie rzeczy chyba nie wiele to zmienia i na oko nic nie
    upraszcza to Twoje rozwiazanie.

    > Ja nie chcę regulowac wcale, ja drążę temat mniesięwydawania, że
    > kryzowanie jest u mnie zbędne. A jak zrobić kryzę regulowaną - nie wiem,
    > dlatego pytam, jak się to robi obecnie. Zaworem? Czy są jakieś specjalne
    > patenty typu zawór grzejnikowy, ten ustawiany imbusem?

    Jezeli cyrkulacja podciagnieta jest pod same baterie to kryzowanie moze
    okazac sie niezbedne. Ja zastosowalem zawory podtynkowe.

    Pozdro.. TK