  • Data: 2015-02-11 14:01:25
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-02-11 12:42, Budyń wrote:
    > W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 15:59:21 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:

    > Jesli ktos ukradł 10lat temu, i zaprzecza ze ukradł, zyje z tej kradzieży to ja mu
    wybacze gdy sie przyzna i chociaz spróbuje naprawic krzywde.
    > Wybaczając i zyjąc jak z uczciwym człowiekiem popieram jego zło. Chodzi o pewną
    elementarną sprawiedliwosc.
    > Kat ubecki chodzi spokojnie po ulicach i w nos sie ofiarom smieje, i jest
    dyrektorem od 1990roku panstwowej acz "sprywatyzowanyj" firmy , a jego ofiara
    straciła zdrowie i nie ma na lekarstwa. To nie jest sprawiedliwosc.

    To się skończy kiedyś rewolucją, np przy okazji gdyby Rosja zaatakowała.
    Tak od siebie samo to raczej nie ale gdyby się zaczał scenariusz
    ukraiński to połowa rodaków powie, że dobrze im tak :-) Ubeków na front
    :-) Jedni drugich zaczną łapać :-)