  • Data: 2015-02-11 17:54:39
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 lutego 2015 14:00:04 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Gdyby media miały taką władzę jak Ty to sugerujesz to on by nigdy tych 40
    > nie zdobył i poprawienie wyniku o 7 nic by nie zmieniło.

    ja nie sugeruje tajnego telepatyczno wizualnego wpływu dającego 100% poparcia.
    Twierdze ze media maja mozliwosc skręcenia opinii publicznej. Mają możliwosci
    wpływania - i korzystają z tego. Zrobiły to w przypadku tasm, nowaka -no i
    kwasniewskiego i w milionie innych sytuacji.

    > Cytat: Ergie uważa że telewizja znacząco nie wpływa i w przeciwieństwie do
    > senatora podaje przykład: 40% poparcia dla Kwaśniewskiego jeszcze przed
    > debatą.

    to tylko dowód czego ergie nie rozumie.

    > Strzał w kolano: jakby państwowy bank reklamował siętylko w państwowej
    > telewizji to siłą rzeczy sam sobie ograniczyłby potencjalna klientelę.

    a jak rzad powie bankowi, zareklamuj sie w tej a tej telewizji bo ona nam robi dobrze
    - to mamy to co mamy -strzał w kolano, tyle ze na znacznie wieksza skale.

    > Ok, możemy sobie podyskutować o tym jak mogłoby być pięknie ale dlaczego mi
    > robisz zarzuty gdy Ci tłumaczę dlaczego jest jak jest?

    Robie ci zarzuty gdy zakładasz ze jedynym interesem mediów jest oglądalnosc, i
    uczciwe ustawianie trasci tak aby tylko oglądalnosc sie liczyła.
    Nie dostrzeganie wpływu polityki na media to naiwnosc.

    Ani mi sito nie
    > podoba ani ja tego nie sprawiłem. Po prostu przyjąłem do wiadomości że skoro
    > TVP walczy o widza to pokazuje to co widz (większość) chce oglądać.

    > Na jedno wychodzi. Tak samo jak rządzący mogą zmniejszyć albo zwiększyć
    > budżet TV przy finansowaniu wprost z budżetu tak samo mogą zmniejszyć albo
    > zmniejszyć ten podatek czy abonament przy finansowaniu nie wprost.

    Wcale nie na jedno. Raz do roku to sie ustala w budzecie pieniądze - jak telewizja
    nie nasza to mniejsze, a co. A abonament jest wpisany w ustawie - da sie przy tym
    majstrowac ale znacznie trudniej.

    > Dlatego wpływu finansowego nie unikniemy ale można np. powołać radę
    > programową (coś na wzór RPP) i wprowadzić zasadę że co 4 lata zmieniamy
    > tylko 1/3 składu. Ale cos podobnego już było i Kaczyński to zlikwidował
    > wprowadzając nową radę.

    zgoda, to powinno byc jakos tam niezalezne ciało - problem kto ma wybrać to pierwsze
    :)

    > A jest jeszcze inne rozwiązanie: likwidacja TVP. W wielu krajach nie ma

    mozna o tym pomyslec, ale jak ucinanie nogi zamiast jej leczenia.

    > Nie, nie chcemy - pozwól każdemu decydować czy chce oglądać Ladies czy iść
    > do filharmonii.
    No to sie gruntownie nie zgadzamy -w niektórych miejscach demokracja równa w dół.
    Szkolnictwo tez powinno mniej wymagac bo tak zechcą (ogłupione) rodzice?
    Nikogo nie bedziemy zmuszac do filharmonii, ale wiadome ze ona sie sama nie utzyma i
    trzeba sypnąć kasą.
    Moze i taką z mecenatu - ale daleka droga do tego.

    > Kłamiesz!

    niewydajemisie

    > No więc skoro naród ich nie pogonił to dopuść wreszcie do siebie myśl że to
    > Ty się mylisz. Tobie się Tylko wydaje czego chce naród. Naród swoją wolę
    > wyraża w wyborach.

    owszem , myle sie albo, dopusc z kolei ty to do siebie, jest manipulowany. Tak jak ty
    i zegarek.

    > A oni najpierw wyprzedadzą połowę majątku i dadzą sobie premie a po kilku
    > miesiącach rajd na warszawę: rządzie dołóż bo nam brakuje i Kaczyński albo
    > Miller dołożą.

    czyli zamknąć. Jedyne rozwiązanie.

    > Kat powinien siedzieć ale to nie ma nic wspólnego z lustracją. Straciłeś już
    > zupełnie wątek skoro sugerujesz że jak ktoś nie jest zwolennikiem lustracji
    > to znaczy że jest zwolennikiem niekarania katów.

    No ale dokładnie tak jest. Media ci sprzedadzą opinie ze szukanie w starych kwitach
    jest złe bo moze kogos skrzywdzic - ty to łykasz jak pelikan -i głosujesz za
    nielustrowaniem. A jedynym skutkiem jest to ze kat chodzi wolny, bo zabroniono
    zgromadzic dokumentacje procesową.
    Liczy sie skutek - optując ze nielustrowaniem chronisz zbrodniarzy.

    b.