    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dom dwulokalowy, dwupokoleniowy
    Date: Thu, 08 Mar 2012 09:06:54 +0100

    W dniu 07.03.2012 15:56, budokan pisze:

    > Czyli wychodzi na to, że co 4 małżeństwo się rozpada. Myślisz dalej, że
    > zamieszkanie z teściami jest dobrym pomysłem?

    Masz racje, ale czasami nie ma wyjścia, albo się wybiera mniejsze zło..
    Ja sam myślę o budowie domu dwurodzinnego. A to dla tego że moja żona
    jest jedynaczką. Teście najmłodsi nie są, zdrowie nie dopisuje już tak
    jak kiedyś. Niebawem może się okazać że będą wymagali opieki, a z racji
    że mają jedną tylko córkę, to nie trudno się domyślić na kogo ta opieka
    spadnie.
    W przyszłości pewno my będziemy w podobnej sytuacji, będziemy starsi i
    sami będziemy chcieli zostać przy kimś z bliskich, aby móc liczyć na
    szybką pomoc, a przede wszystkim na poczucie bezpieczeństwa że ktoś jest
    blisko.
    Dom dwupokoleniowy w PL to jednak dość zakorzeniony zwyczaj,

    Taki sposób mieszkania ma też swoje plusy, szczególnie gdy się ma małe
    dziecko, psa, kota, rybki, kwiatki...

    A to że związki się rozpadają, czy ktoś się gryzie z teściami to jest
    jego sprawa, a to że się decyduje na taki budynek może być wynikiem tego
    że nie ma innego wyjścia. Może w innym przypadku nie będzie miał szans
    na budowę swojego domu, bo łatwiej wybudować większy dom i sfinansować
    jego budowę ze sprzedaży dwóch mieszkań(swojego i teściów).