    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Date: Mon, 21 Jan 2013 12:56:56 +0100
    <kcp99m$iuo$1@news.task.gda.pl> <kcp9pu$k40$1@news.task.gda.pl>
    <kct2li$j1e$1@news.task.gda.pl> <kcutt7$43l$1@news.task.gda.pl>
    <7...@g...com>
    <kcv8gl$td8$1@news.task.gda.pl>
    <f...@g...com>
    <kd0l8k$me0$1@node2.news.atman.pl> <kd1qrl$r57$1@news.task.gda.pl>
    <kd36ba$h50$1@node1.news.atman.pl> <kd47aj$nb6$1@news.task.gda.pl>
    <kd60cv$rg7$1@node2.news.atman.pl> <kd74mi$vlr$1@news.task.gda.pl>
    <kd8gir$8he$1@node2.news.atman.pl> <kd8ttr$683$1@news.task.gda.pl>
    <kd90od$osk$1@node2.news.atman.pl> <kd94lp$m89$1@news.task.gda.pl>
    <kdb2sb$nom$1@node2.news.atman.pl> <kdb4ek$7sv$1@news.task.gda.pl>
    <kdbd61$27h$1@node2.news.atman.pl> <kdbgjc$2ub$1@news.task.gda.pl>
    <kdblgf$5h8$1@node1.news.atman.pl> <kdbn18$i46$1@news.task.gda.pl>
    <kdj4or$cvr$1@node2.news.atman.pl>

    news:kdj4or$cvr$1@node2.news.atman.pl...

    > Jeśli zepsutą myjkę używaną zgodnie z przeznaczeniem zwróci 90% klientów a
    > nie 10% to przestaną :-)

    Oczywiste. Jednak nikt nie odmawia im prawa do naprawy czy wymiany. Klient
    niestety tez powinien byc swiadomy i kupowac sprzet spelniajacy jego
    oczekiwania, a nie dlatego, ze tani.

    > Jeśli podłącza osoba z uprawnieniami (tak jak napisałem) i wyniknie
    > usterka to jak najbardziej podlega to pod niezgodność towaru za umową.
    > Ty ciągle nie rozumiesz w świetle prawa to sprzedawca odpowiada za wadliwy
    > towar a nie ten kto go wybierał czy podłączał.

    Ja nie wiem jak jest. Trzeba stwierdzic usterke w czym jest problem. Bywa,
    ze ten instalator uprawnienia ma za jajka.
    Jezeli sprzedal pustak wygladajacy jak kociol to oczywiscie, ze jest to
    niezgodne z umowa.

    > Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar.
    >
    > To o czym piszesz że odpowiada również za wprowadzenie klienta w błąd to
    > inna i mniej istotna część jego odpowiedzialności.

    Ale co konkretnie, bo to ciagle mielenie. Z czym sie nie zgadzasz?

    > Na szczęście prawo stanowi inaczej. Może Ci się to nie podobać, ale takie
    > jest prawo.

    Tak to sobie mozesz pisac i przez rok. Wiec co w powyzszym przypadku bedzie
    niezgodne z umowa? Nie pisz tylko, ze mlotek.

    > Na szczęście mogę.

    Usterka w trakcie eksploatacji pod niezgodnosc z umowa tak?
    Gdzie tak jest napisane?

    > Oczywiście, że zmienia, ale Ty tej różnicy nie widzisz bo ograniczasz
    > odpowiedzialność sprzedawcy w kwestii wad towaru.

    Takie sa przepisy ktore sam cytowales.
    Niezgodnosc z umowa to brak cech ktorymi chwali sie producent/sprzedawca
    itp. Nigdzie nie ma mowy o tym, ze sprzet nie ma prawa sie zepsuc w
    przeciagu okresu gwarancji/rekojmii.

    Pozdro.. TK