  • Data: 2013-01-21 14:57:16
    Temat: Re: Fiskars zastanów się zanim kupisz
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:kdjae6$ivs$...@n...task.gda.pl...

    > Ja nie wiem jak jest. Trzeba stwierdzic usterke w czym jest problem. Bywa,
    > ze ten instalator uprawnienia ma za jajka.
    > Jezeli sprzedal pustak wygladajacy jak kociol to oczywiscie, ze jest to
    > niezgodne z umowa.

    Jeśli sprzedał kocioł który miał wadę to też.

    > Ale co konkretnie, bo to ciagle mielenie. Z czym sie nie zgadzasz?

    [cyt]
    [koniec cyt]

    To bzdura. Sprzedawca odpowiada za wadliwy towar niezależnie kto go sobie
    wybrał.

    > Tak to sobie mozesz pisac i przez rok. Wiec co w powyzszym przypadku
    > bedzie niezgodne z umowa? Nie pisz tylko, ze mlotek.

    Młotek.
    Skoro kupuję młotek mam dostać młotek bez wad. A jeśli w toku normalnego
    użytkowania uwidocznią się wady to mam prawo do naprawy, wymiany lub
    odstąpienia od umowy (czyli zwrotu pieniędzy).

    > Usterka w trakcie eksploatacji pod niezgodnosc z umowa tak?

    Oczywiście.

    > Gdzie tak jest napisane?

    W ustawie. W końcu umawiasz się na zakup sprawnego urządzenia a nie
    psującego się. Skoro urządzenie się zapsuło to znaczy, że w momencie kupna
    miało wadę.

    > Takie sa przepisy ktore sam cytowales.
    > Niezgodnosc z umowa to brak cech ktorymi chwali sie producent/sprzedawca
    > itp. Nigdzie nie ma mowy o tym, ze sprzet nie ma prawa sie zepsuc w
    > przeciagu okresu gwarancji/rekojmii.

    Klient ma prawo posiadać sprawny sprzęt skoro za taki kupił.

    Pozdrawiam
    Ergie