  • Data: 2015-12-14 19:41:40
    Temat: Re: Frezarka poleci ktoś
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 14 grudnia 2015 14:51:18 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > Czy tulejka w tej zabawce jest cylindryczna?
    > Jeśli włoży się 6 do 8, to nie będzie bicia? Jak wygląda mocowanie?
    > Chyba, że jest jakieś mocowanie symetryczne albo redukcja.

    Juz napisali jak mocowanie - ze swojej strony napisze tylko, ze po
    przepracowanych 4-5h moja nic nie bije - do domowych zastosowan jest
    idealna :) I dosc mocna - frezowalem tym np. otwor na zlew w blacie 5cm z
    bardzo twardego jesionu - wyrzynarka nawet milimetra nie potrafila
    w tym wyciac, a frezarka zrobila robote bez zajakniecia :-)

    Frezowalem tez kilka "ozdobnych" desek, gdzie na oko zostawiony "kancik"
    1mm byl idealnie rowny na 2m dlugosci desce. Generalnie ja tam jestem
    zadowolony - wiadomo ze za 150 pln to jest sprzet domowy, a nie
    profesjonalny i jak potrzebny jest raz na ruski rok na godzine to nie ma
    sensu wydawac wiecej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.