  • Data: 2019-10-27 21:13:25
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Gregorius <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-27 o 12:06, Uzytkownik pisze:

    > Tak powinna wyglądać zdrowa sytuacja.

    Amen.
    Jak ktoś potrzebuje bardziej drastyczne przykłady to niech poszuka w
    okolicy sklepu z częściami komputerowymi. Pozawijały się? Na widok
    klienta indywidualnego robią znak krzyża i kropią woda święconą? Nic
    dziwnego jak na laptopie marża jest 3% a klient oczekuje, że przy
    najmniejszej usterce dostanie nowy sprzęt - weź na to zarób na 3 oczkach.

    --
    Gregorius