    From: Mateusz Viste <m...@...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Klimatyzator na 2 pomije
    Date: Wed, 13 Sep 2023 17:52:07 +0200
    <4...@g...com>
    <r...@m...org>
    <d...@g...com>
    <h...@m...org>
    <7...@g...com>
    <udrceg$oah$5$Cav@news.chmurka.net> <2...@m...lan>
    <fjxwghhh8qd$.dlg@myjk.org> <2...@m...lan>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <2...@m...lan>
    <s...@f...lasek.waw.pl>

    dn. 13.09.2023 o 15:38, Jarosław Sokołowski napisał:
    > U mnie też jest jeden, do włączania i wyłączania ten sam. Ale jak się
    > przekręci pokrętło od nawiewów w prawo, to na przycisku zapala się
    > zielona lampka, a klima zaczyna pracować. Można nasisnąć i wyłączyć,
    > jeśli kto nie chce.

    Po empirycznej kontroli potwierdzam, że to nie tak działa u mnie. Miałem
    drobną wątpliwość, bo nigdy nie ustawiam wentylatora na pełną moc. Ale
    jednak nie, klima się zdecydowanie nie włącza "sama". Moja lampka jest
    zresztą pomarańczowa, a nie zielona. Przy tak zasadniczej różnicy nie
    ma chyba podstaw do dalszego porównywania naszych sytuacji.

    Tak czy inaczej, wspominając o ekonomiczności mojego rozwiązania nie
    miałem na myśli ew. strat, a raczej ekonomiczność w zakupie. Bo
    zazwyczaj jednak taniej jest nie kupić klimatyzacji, niż ją kupić. W
    Dusterze akurat mi się trafiła, ale to tylko dlatego, że zależało mi w
    tym samochodzie na czujniku cofania, a producent wymyślił, że jak ktoś
    chce taki czujnik to klimatyzację też musi kupić. No to kupiłem.

    > To nie tak działa. W trakcie prania skarpetek czasem tracą one
    > parowanie spinów

    Zaszło zdaje się nieporozumienie, bo ja nic o praniu nie pisałem. Jest
    przecież mnóstwo innych sytuacji życiowych, w których uczciwy człowiek
    może zgubić skarpetkę.

    Mateusz