    From: "Maniek4" <s...@c...chrl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Miedziana rurka do gazu
    Date: Fri, 21 May 2010 01:31:47 +0200

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ht48ds$iq8$1@node2.news.atman.pl...

    > Taką metodę stosują też mechanicy samochodowi i ta metoda całkiem nieźle
    > działa.

    Ja Ci moge powiedziec jak to dziala z mechanikami tylko nie publicznie i ile
    taniej jestes w stanie kupic te same czesci, tych samych firm o wiele
    taniej.
    Prawde mowiac nie mam pojecia co Jacka nagralo na taka odpowiedz akurat do
    mnie. Jak dziala handel to ja doskonale wiem nie od dzis i na tlumaczenie mi
    takich rzeczy szkoda klawiatury. Nie mam pojecia skad przekonanie, ze
    materialy maja byc gorszej jakosci czy w ogole innych firm. No ale...

    > Tyle razy przejechałem się na dostarczaniu materiałów przez klienta że
    > autentycznie wolę takiego zlecenia nie robić wcale niż się męczyć. To nie
    > murarstwo gdzie klient ma dostarczyć piach, cement i cegly. Tu się trzeba
    > nieco znać (vide post wątkotwórcy) Ja niestety nie mam czasu na edukację

    Piszesz na kartce jakiej firmy klient ma co kupic i jego sprawa co, gdzie i
    za ile sobie to kupi. Bedzie co innego odkladasz i proszisz o to co
    napisales. Moj post dotyczyl wylacznie firm dobrej jakosci a nie w domysle
    kupowanie byle czego aby taniej, nie o to chodzi.

    > pojęcia. Ja się lekarzowi, prawnikowi, piekarzowi czy wędliniarzowi w
    > jego robotę nie wtrącam i tego samego oczekuję.

    A jak kupujesz samochod to zapewne nie byle jaki zeby mial silnik, siedzenia
    i kolka?

    > podobne szczegóły zabezpieczające materiał. Te dodatkowe elementy
    > oczywiście same się nie zrobią - trzeba je zainstalować, umocować itd co
    > kosztuje dodatkowe nakłady robocizny.

    To jest oczywiste i nie o to chodzi.

    Pozdro.. TK