  • Data: 2019-11-08 20:52:21
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-11-07 o 18:41, ToMasz pisze:
    > bo "odfruwają" - to jest fakt.
    Które, dwuspadowe z dachówka?
    Nawet kryte gontem czy papą na południu tu gdzie mocno wieje nie fruwają,
    może dlatego że tu wszyscy wiedzą że są silne wiatry i dach trzeba
    zrobić odpowiedni :)

    > jeśli się znasz, to napisz jakieś fakty, argumenty, albo skorzystaj z
    Ale jakie fakty, popatrz jak się budowało na podhalu i ile dachów wiatr
    zrywał
    a dla kontrastu popatrz na te zerwane w reszcie polski, najczęściej z lekkim
    pokryciem słabe dachy, na dodatek z fatalnymi spadkami które powodują
    powstawanie silnego podciśnienia rozsadzającego dach.

    > prawa milczenia. bo po tym co piszesz, nie wiadomo, czy nie masz nic
    > mądrego do powiedzenia, czy tylko nie chcesz nic mądrego powiedzieć.
    Człowieku, (lepiej?) przestań pluć na mnie, sam masz niewielką wiedzę
    ale innych
    chcesz egzaminować. Nie jestem laikiem w sprawach budowlanych.

    > dachówki są jednym z elementów dachu. bez 2 zdań - są trwałe. Ale to
    > jaki napór wiatru wytrzymają, jak będzie się zachowywała drewniana
    > konstrukcja dachu- tego nie wiemy. ile więcej jest dachu dwuspadzistego
    > - to wiemy.
    To Ty nie wiesz bo My doskonale wiemy, są odpowiednio liczone poza tym jest
    kilkuset letnia tradycja budowania w górach takich a nie innych domów i
    dachów na nich.

    > papa na dachach zerowym nachyleniu... może sprawiać problemy. ale czemu
    > porównujecie papę do dachówki a nie dach dwuspadzisty do płaskiego? A
    Płaskie dachy to takie wynaturzenie w naturze, niewiele dają, brzydkie
    i same z nimi problemy.

    > może płaski pokryjemy odpowiednikiem dachówki  - płytkami podłogowymi?
    > Można miec zajebisty taras. a można użyć innych nowoczesnych metod,
    > zamiast wspominać że w 1974 roku trzeba było terować dach.
    > to robi firma z mojej okolicy:
    > https://youtu.be/ZJ7qnmkoy9Y?t=95
    Nic nie jest wieczne, szczególnie pianka.

    --
    Janusz