  • Data: 2019-11-08 23:14:31
    Temat: Re: Moda na płaskie dachy nadchodzi ;)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jakie fakty, popatrz jak się budowało na podhalu i ile dachów wiatr
    > zrywał
    > a dla kontrastu popatrz na te zerwane w reszcie polski, najczęściej z
    > lekkim
    > pokryciem słabe dachy, na dodatek z fatalnymi spadkami które powodują
    > powstawanie silnego podciśnienia rozsadzającego dach.
    no właśnie. słabe dachy DWUSPADZISTE?

    cytuje:
    > Nie jestem laikiem w sprawach budowlanych.

    > To Ty nie wiesz bo My doskonale wiemy,
    > poza tym jest
    > kilkuset letnia tradycja budowania w górach takich a nie innych domów i
    > Płaskie dachy to takie wynaturzenie w naturze, niewiele dają, brzydkie
    > i same z nimi problemy.
    przeczytaj bez nerwów akapit, 10 głębokich oddechów i jeszcze raz
    przeczytaj.
    Wróciłeś? wiem że masz większą wiedzę niż ja. ale podaj jakiś argument.
    góry, podhale - to nie argument. to obszar gdzie należy sie spodziewać
    co najmniej metra śniegu - stąd dachy muszą mu stawić opór. i wiatrowi
    również.

    > Nic nie jest wieczne, szczególnie pianka.
    no i co z tego? Pianka jest jedną z warstw termoizolacji, a nie izolacji
    przeciw deszczowej. tu masz dach konkurencyjnej firmy bez pianki:
    https://www.youtube.com/watch?v=GqhkYTtjjLI
    natomiast Twoje stwierdzenie, mimo że w 100% prawdziwe i logiczne, nie
    świadczy o tym ze masz wiedzę na temat dachów. szczególnie płaskich.

    ToMasz