    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 23 Jun 2015 01:40:21 -0700 (PDT)
    <e...@g...com>
    <a...@g...com>
    <mm0nbm$p4k$1@node2.news.atman.pl>
    <5583eb0a$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm8iik$gos$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mm8nbe$7s6$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mm8v4e$t46$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <mmb1o4$k4d$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: NTG - Jednak eldorado
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 23 czerwca 2015 09:27:01 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Bywało i tak. W Gliwicach jeszcze kilka lat temu były dwie ulice bez
    > jakiejkolwiek kanalizacji i ze sławojkami w podwórzu.

    > ROTFL
    >
    > Ci "patrioci" z PiS warchoła uczynili wicepremierem. Nie chcę takich
    > "patriotów".

    a co to ma wspolnego z patriotyzmem? Aby twoich uczuc nie razic mieli zrezygnowac z
    wladzy. Tak sie kraje jak materialu staje.
    Ale pewnie niesiol jako szef komisji obrony narodowej to ci nie zawadza. Ujada - ale
    we wlasciwym kierunku :-)

    > Ci "patrioci" z PiS dopuścili by jeden z nich (Religa) mścił się z zawiści
    > na konkurencie (doktor G.) przez co dziesiątki osób zostało pozbawionych
    > możliwości przeszczepu a więc potencjalnie życia.

    znaczy sie wsadzenie przestepcy do wiezienia jst mszczeniem sie - bardzo
    platformerskie, nie powiem. Ale nadal nie ma specjalnego zwiazku z patriotyzmem -
    chyba ze uznac ze dbac o ojczyzne to zamknac przestepce w pierdlu. Ale ty chyba jakos
    inaczej myslisz.

    > Ci "patrioci" z PiS stają po stronie stadionowych bandytów a nie po stornie
    > państwa prawa.

    Popatrz za kim oni stoją: http://niezalezna.pl/uploads/still2015/6491090916142
    5847258.jpg - własnie za patriotami.

    > Ci "patrioci" z PiS obrażają ludzi kultury których twórczości nie rozumieją
    > (np. Miłosz).

    twórczosc a postawa to dwie rozne sprawy. Ale jesli choc czesc z tego
    http://www.bibula.com/?p=51653 jest prawdoą to moze i maja racje.

    > To co reprezentuje PiS to nie patriotyzm ale zaściankowość i małostkowość.

    Tak, wiem, czytałem w wyborczej. Ciekawy jestem twojej definicji patriotyzmu, i w
    konsekwencji na kogo powinien glosowac jesienią polski patriota. Zdaje sie ze wybor
    bedzie dosc ograniczony...

    b.