  • Data: 2015-06-23 12:51:25
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kżyho" napisał w wiadomości grup

    > Kukiz to dla mnie osobiście też tylko krzykacz bez konkretów i sensownego
    > programu. Dla mnie niestety bardzo podobny do Kaczyńskiego lub nawet
    > gorzej - bo PiS to przynajmniej ma swoje stałe postulaty w miarę, a Kukiz
    > to tylko krzyczy, że wszystko jest źle, ale sam nie ma żadnych realnych
    > propozycji. Do tego w wielu aspektach światopoglądowych jesteśmy
    > zdecydowanie po innych stronach barykady.

    Pytanie czy brak programu to lepiej/gorzej niż zły program :-)
    Z Kukizem to jest tak że wspominam o nim bo sam jestem ciekaw czego on chce.
    Zebrał poparcie zarówno młodzież "pielgrzymkowej" jak i tej która dawniej
    popierała Palikota krzycząc "precz z czarną mafią". Zakładam, że jeśli
    zdecyduje się na powołanie jakiejś partii to przy układaniu list dojdzie to
    starcia jednych z drugimi i wyklaruje się jasne stanowisko.

    > Ostatecznie przyjdzie mi chyba głosować na Petru. Gość przynajmniej coś
    > osiągnął, a i lekko wspierającego ich Balcerowicza zawsze szanowałem.

    Na dzień _dzisiejszy_ mnie pewnie też, choć światopoglądowo mi do niego
    daleko - ale uważam, że gospodarka jest ważniejsza niż związki partnerskie.
    Mnie premier nie musi mówić co mam robić we własnej sypialni, a dzieci sam
    potrafię wychować by wiedziały co jest dobre a co złe. Natomiast chciałbym
    aby za 20 lat miały do życia kraj z silną gospodarką, dobrą siecią dróg i
    armią zapewniającą bezpieczeństwo - tak by nie miały powodu by emigrować.

    Pozdrawiam
    Ergie