    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obliczenia cieplne - ver. 1.2
    Date: Tue, 20 Sep 2011 21:45:59 +0200

    news:op.v14fjasl1cvm6g@lap...
    Dnia 19-09-2011 o 20:51:29 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    >Przepraszam a dlaczego mam mieć "wiecznie mokre izolacje fundamentow" ?
    >mam drenaż, mam wentylację pomiędzy styro i folią bo jest kubełkowa i
    >ściany
    >piwnic mam suche, aże są dobrze zaizolowane to nie mam mostka w dół, co
    >wyżej
    >napisałem.

    Jak bedziemy rozmawiac o Twoim przypadku to zastanowimy sie jeszcze raz. :-)
    Temat prawie nie dotyczy scian piwnicy, a posadzki na gruncie bez piwnicy.
    Pytasz czemu wiecznie mokre? No bo mokre. Nie chce mi sie udowadniac
    oczywistych zdarzen. Zalozmy np., ze nie ma drenazu, albo jest ogolnie
    wysoki poziom wod gruntowych tak jak u mnie. W zeszlym tygodniu zasypalem
    pieczolowicie wykonany kanal w garazu, bo wiecznie stala w nim woda. Zadna
    folia kubelkowa przy fundamencie tego nie zabezpieczy, moze wlasnie dla
    tego, ze jest kubelkowa.

    Pozdro.. TK