  • Data: 2009-11-20 08:50:21
    Temat: Re: Tak mnie jakos naszlo - dylematy dachowe.
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Jacek "Plumpi""

    Pisalem niedawmno o czyms podobnym. Tylko tam pisalem o calych dachach
    skosnych np wylanych z betonu+zbrojenie. Ktos pisal ze 5cm grubosci betonu
    wystarczy.
    Na ten beton styro na to laty kontrlaty i pokrycie dachowe
    Bardzo mi sie podoba takie rozwiazanie i coraz powazniej o nim mysle przed
    budowa kolejnego domu.
    Wad tam za duzo nie widze a zalet sporo.
    Tylko odpowiednich fachofców od szalunków i zbrojen ciezko bedzie znalezc.

    Krzysiek