  • Data: 2010-01-05 17:35:42
    Temat: Re: Tnijmy cytaty!!
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > od kont na freepolboxie. Pamietasz moze, ze epitet
    > 'freepolboxowiec' mial mniej wiecej takie znaczenie
    > jak dzisiejsze 'dziecko Neostrady'?

    Moze jakies lokalne - ja tez nie pamietam. W sieci siedze raczej od dawna,
    jeszcze przed 0202122 TPSA :)

    Co do poziomu grup dyskusyjnych to jest on zdecydowanie wyzszy niz ogolne
    fora, wrecz nawet wyzszy niz moderowane niektore. Dlaczego ? Moze ja jestem
    starej daty ale mnie po prostu wyjatkowo wkurza cala ta oprawa graficzna
    forum gdzie czesto na pare zdan tresci to reszta strony to grafika bo tu
    avatarek, tu bannerek, tu reklama, tu jeszcze dwa obrazeczki kazdego
    uzytkownika w podpisie...masakra ;)

    Ale czasami zagladam na tematyczne szukajac pewnych tresci bo niestety - na
    forach siedzi znacznie wiecej ludzi niz na grupach = czesto wyzsza szansa na
    znalezienie rozwiazania

    Pozdrawiam

    Kane