  • Data: 2011-09-06 17:28:45
    Temat: Re: Uwaga konkurs! Z czego dziabnąć ściany?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Wrz, 18:47, PiWa <p...@p...onet.pl> wrote:

    > A tak na poważnie. Mam taki projekcik jak Z19 (chałupa parterowa) i
    > właśnie za chwilę zrobią mi płytę fundamentową, więc zaczynam się powoli
    > zastanawiać co i jak by tu zmontować na tym na wiosnę. Z czego obecnie
    > waszym zdaniem warto byłoby stawiać ściany? Staram się by to było w
    > miarę energooszczędne.

    Silikaty 18cm + 25cm styropianu. Plyte masz posadowiona na
    styropianie? Wiec tym 25cm styro zjezdzasz az do niej (az do dolnego
    poziomu zeby byl zaklad) - powstaje termosik i nie masz wogole mostka
    cieplnego w fundamentach od gruntu. Piekna sprawa - nastepna chaupe
    tez tak wybuduje :-)
    pozdr.

    --
    Adam