  • Data: 2009-04-06 09:02:23
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Kwi, 09:19, a...@g...com wrote:

    > Akurat grube ocieplenie powoduje, ze sam mur w ktorym jest piana, ma
    > stabilna, caly czas "pokojowa" temperature.

    Tam gdzie nie dociera powietrze ...
    ;-)

    > Kiedys jak nie dawalo sie
    > ocieplenia - mur mial rozna temperature, zalezna od temperatury
    > zewnetrznej.

    No kiedyś bywało że mur był tak ciepły że topił śnieg .... czyli miał
    temperaturę dużo wyższą od zewnętrznej...
    :-)

    > nawet udowadnia, ze skoro nie bylo problemow z piana przy
    > przemarzajacym murze, to czemu nagle mialby powstac przy pracy pianki
    > w optymalnych dla niej temperaturach ?:)

    Bo nie mówimy o piance tylko o szparce w piance, a ta jest jak zimny
    sztylet wbity w mur. Daj sobie okno na "mikrouchył" w zimie na
    godzinę, a potem zobacz czy rama jest w tym miejscu zimna i jak
    bardzo...
    ;-)