  • Data: 2009-12-16 13:33:27
    Temat: Re: ekipa do wykończenia paru rzeczy
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1wx1zfb49dpa4$.7o27djlf67cy.dlg@40tude.net...
    > W waszych - klientów - rękach jest to, zeby takiego goscia nauczyc
    > szacunku
    > do pracy. Policjant czy lekarz nie pije w pracy, niech i budowlaniec nie
    > pije. Tyle tylko, ze policjanta albo lekarza szef od razu wypieprzy z
    > pracy
    > za pijanstwo, a wy przymykacie oko, bo fachowiec albo tani, albo
    > nienajgorzej robi, albo cokolwiek innego, więc niech sobie popija.

    Jak dobrze robi to niech sobie popija. Ale ma zrobić dobrze i w terminie.,
    Sam praktycznie kazdej ekipie jakis alkohol kupowałem- piwo w trakcie pracy
    a po zakończeniu robót jakas wódeczka.
    Oprócz tego oczywiście im płaciłem;)))
    A wymagania autora wątku sa dla mnie smieszne.
    Fachowiec powinien sprawnie wykonac zakres prac zlecony przez inwestora za
    cenę jaką wspólnie ustalili i tyle. A czy pali, czy pije, czy żone bije?
    Mnie to nie obchodzi.

    Krzysiek