    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: imigranci
    Date: Sat, 26 Sep 2015 19:17:18 +0200
    <56057b5f$0$8389$65785112@news.neostrada.pl>
    <mu42v1$ca5$1@node2.news.atman.pl>
    <560592b2$0$27526$65785112@news.neostrada.pl>
    <mu47id$sfu$1@node1.news.atman.pl>
    <5605a2a8$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <mu49q6$jaq$1@node2.news.atman.pl>
    <56064147$0$572$65785112@news.neostrada.pl>
    <mu5p29$dn8$1@node1.news.atman.pl>
    <560676cb$0$564$65785112@news.neostrada.pl>
    <mu62fo$ni6$1@node1.news.atman.pl>
    <56069347$0$8382$65785112@news.neostrada.pl>
    <mu6f25$l9m$1@node2.news.atman.pl>
    <5606c315$0$576$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-09-26 o 18:08, Ghost pisze:

    > Jednak urywa:"Dubaj w try miga powstał."

    No powstal. Bogaci szejkowie zatrudnili sobie architektow, specjalistow,
    firmy budowlane, zachecili inwestorow i powstal. A historia byla taka,
    ze ktos obliczyl, ze konczy sie ropa i cza cos myslec. Daj Etiopczykom
    kapital to tez mieliby pomysly.

    > I mówisz, ze na jakim kontynencie jest Syria oraz Dubaj? Boje się, ze
    > odpowiesz, ze w Afryce.

    Nie chodzi o to co jest na jakim kontynencie, tylko o to, ze w Dubaju
    udalo sie zebrac ekipe z panstw poludnia, co nie jest niczym dziwnym
    biorac pod uwage liczebnosc populacji. Gdybys podal przyklad biednego
    kraju ktory dzieki jakiejs mysli naukowej budowal potege to OK. Ale Ty
    wziales jedno z najbogatszych panstw regionu zyjacego z tego co pod
    ziemia awansem dostalo i w ktorym zbieranina innych panstw buduje
    miasto, a szejkowie w tym czasie jezdza sobie po Londynie Lamboghini za
    siedem milionow dolarow.

    > Dwa razy Cię już z tym korygowałem, nie mam ochoty więcej, zaczynam
    > podejrzewać, że to nie jest brak skupienia tylko zwykłe wicie się.

    OK regionu. Ale to i tak pikus przy Chinach.

    > EOT definitywnie.
    >
    > P.S. Uzgodnijcie sobie z Krisem co to znaczy południe i ciepłe kraje,
    > oraz ustalcie listę wyjątków, może się wam okazać, że jest dłuższa niż
    > lista krajów spełniających wasze oczekiwania.

    O wyjatkach bylo na samym poczatku, za to Afryke sam postanowiles
    przemilczec.

    > W każdym razie ja już nie
    > jestem zainteresowany tymi wygibasami.

    Twoja wola Panie.