  • Data: 2010-09-08 14:05:09
    Temat: Re: viessman i sterowanie - pytanie do elektroników
    Od: denes <denesATpoczta.fm@nie_spamuj.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    > a jeżeli nie byłoby przekaźnika lub mimo wszystko obawiasz się jakichś uszkodzeń,
    to równolegle z
    > pompą z kotła gazowego podłącz przekaźnik (styki sterujące) a do styków
    przełączających podłącz
    > drugą pompę.

    Zaglądałem do pieca i tam jest pompa, która może pracować w 3 trybach (nie pamiętam
    dokładnie,
    ale chyba: 100W, 60W i 40W). Ustawione jest najmniejsze,
    więc jak podłącze drugą pompę która ma również ok 60W to nawet nie przekroczy
    to mocy gdyby była ta jedna pompa na 100W, więc chyba będzie
    wszystko działać bez zgrzytu bez żadnego przekaźnika.