    Date: Fri, 09 Jul 2010 11:47:46 +0200
    From: GB <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: zapchał się odpływ w wannie

    W dniu 2010-07-09 11:31, Iwona pisze:
    > podłodze idzie najpierw trochę pod górę) wchodzi do głównego spływu poprzez
    > piwnicę sąsiada (mieszkanie na parterze)

    > Mam dość podobny problem, tylko u mnie pojawia się okresowo. Wanna jest
    > stalowa emaliowana, piony i podejścia pod przybory - z rur PVC. Osiedle oddano
    > pod koniec 2002 r. Od czasu do czasu (raz na kilka miesięcy) woda w wannie
    > przestaje spływać. Po prostu stoi. Po ok. 4, 7, czasem 14 godzinach znika.
    > Czyli spłynęła. Po czym znowu przez kilka miesięcy spływa normalnie. Czasem
    > taki problem utrzymuje się 2-3 dni z rzędu. Nie ma to żadnego związku ze
> [...]

    Wsyp do wanny pół Kreta. Zagotuj wiadro wody z 2-3 kg soli (podniesie
    temperaturę wrzenia i lepiej przytrzyma temp.). potem wlewaj powoli to
    wiadro (otwórz wcześniej okna) i patrz co się dzieje.... powinno syczeć,
    burczeć, "żreć".

    Za godzinę zrób to samo.

    Ja tak zrobłem. Nie działo się nic. Woda groźnie zalegała całe 20 minut.
    Nagle... usłyszałem z głębi rur westchnięcie. Dwa bulgnięcia w mroku
    czeluści. Jeb!! i zniknęła całą woda zassana potężnym wdechem.

    NO i od tego czasu cisza. Rok bez zatkania.

    GB