  • Data: 2010-07-26 18:21:21
    Temat: Jakie drzwi zewnętrzne "wewnątrz klatkowe"
    Od: pleban <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Wszystkich

    Jestem na etapie poszukiwania drzwi do bloku, przeczytałem już wiele
    wątków (nierzadko mocno archiwalnych)
    Mój wybór ograniczyłem do trzech modeli:

    1. POL SKONE C30 - oba zamki klasy C, tłumienie hałasu 39 db (3 dB
    lepiej od większości dobrych drzwi, czyli 2x lepsza ochrona) - koszt
    2650 PLN komplet z montaże nowych i demontażem starych drzwi oraz
    futryn

    2. PORTA GRANIT - oba zamki klasy C, tłumienie hałasu 36 dB (taki
    standard, jak widać słabiej niż u poprzednika)
    koszt kompletu (czyli z ościeżnicą jak poprzednio) to 2350 PLN z
    montażem

    3. GERDA - początkowo mój faworyt, jak zacząłem czytać to PODOBNO
    zeszli na psy - tylko jeden zamek C, drugi zwykły, jakość wykonania
    PODOBNO strasznie się pogorszyła i jadą na dobrej marce

    Czy jesteście może użytkownikami którejś z ww pozycji i możecie coś
    złego (a może dobrego) w ich temacie powiedzieć?