  • Data: 2010-10-28 11:20:13
    Temat: Pekniety komin - poziomo
    Od: "Cam" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Wczoraj byłem na strych u zobaczyłem, ze mam pekniety komin poziomo po całym
    obwodzie mniej więcej na tym samym poziomie w sumie to tak wygląda jak by
    murarze dali za mało zaprawy przy laczeniu poszczegolnych pustakow. Komin
    jest systemowy szpara ma szerokość od 3-7mm widać przez nia jak sie poswiec
    latarka izolacje wkladu ceramicznego. Sam wklad wyglada na szczelny gdyz dym
    nie idzie bokiem. Co zrobic z tym fantem dac najpierw jakis uszczalniacz do
    kominow a nastepnie zaszpachlowac. Budynek nowowo wybudowany pierwszy sezon
    grzewczy przede mna. Wykonawca i kierownik budowy maja byc u mnie w sobote.
    Dziwi mnie, ze calosc nie siadla co moze oznaczac ze wklad jest na samej
    gorze zamorowany z zakonczeniem komina.

    ---------
    pozdrawiam
    Artur