eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 18 Aug 2015 11:07:57 -0700 (PDT)
    <7...@g...com>
    <mqke7j$m68$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mqsdsv$b0o$1@node2.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mqup65$ltd$1@node2.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mqv2ok$lnt$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <mqvao5$u6v$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mqvmg5$b6r$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 18 sierpnia 2015 18:28:54 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Naprawdę chcesz się bawić w językoznawcę i zgadywać co autor miał na myśli
    > pisząc zarodek a myśląc "człowiek"?
    > Cieszę się że dla Ciebie to oczywiste, dla mnie też, ale nie miej do mnie
    > pretensji że Cię uświadamiam, że nie wszyscy myślą tak jak my.

    co nie oznacza ze jesli powszechna jest wiara ze 2+2=3 to nalezy im pozwolic budowac
    mosty.

    > Bo nie ma wiedzy o tym że ten ktoś tam jest. Jak można zabić celowo kogoś o
    > kim się nie wie???

    Ty tak serio? Zapytaj w waszym klubie. A w jakim celu panienka ta tabletke bierze?
    Zeby zabić. Nie zawsze jej sie to uda. Nigdy nie wie czy jej sie to udało -i to ze
    nie wie wystarczy zeby nie mowic o celowym zabojstwie? Rozczarowujesz mnie, zawsze
    intelektualnie trzymales poziom.

    > a jeśli zabiją to kobieta o tym się nie dowie. Dokładnie tak samo jak z
    > piciem gdy się nie wie czy się jest w ciąży - tez można kogoś zabić jeśli
    > jest i nie zabić jeśli go nie ma.

    a miedzy rozrywkowym piciem wina a wzieciem tabletki "after" jest różnica - cel.
    No i oczywiscie techniczna strona: po winie male sa szanse na zabicie, po tabletce
    wysokie.
    Co ciekawe gdy chodzilo o obrone nergala/bonieckiego to intencja wydawala ci sie
    strasznie wazna - teraz juz nie bo nie pasuje do rozumowania?

    > Manipulujesz bo zakładasz że kobieta łykając tabletkę "after" wie o byciu w
    > ciąży - nie ona nie wie.

    gdzies zobaczyl to zalozenie? Jasne ze nie wie - ona tylko >chce< go zabic, jesliby
    sie pojawil.

    >Ona ją łyka na wszelki wypadek. W 99% nikogo nie
    > zabije, tak samo jak kobieta pijąca - bo nie będzie w ciąży.
    >
    > Różny jest tylko "zamiar". W pierwszy przypadku kobieta chce się pozbyć
    > życia (jeśli ono jest), a w drugim ma gdzieś czy je zabije (jeśli ono jest).

    ooo, wszystko wiesz -to po co takie pierdoly jak powyzej piszesz to nie wiem, pewnie
    dla ubrawienia dyskusji :)

    > Dopuszczam morderstwo gdy kobieta w ciąży pije bo nie chciało jej się
    > sprawdzić czy jest w ciąży. Może być? Czy będziesz mi tłumaczył że jak
    > kobieta ma gdzieś sprawdzenie czy pijąc kogoś zabije czy nie to nie jest
    > morderstwo a tylko lenistwo i nieszczęśliwy wypadek?

    jest spora roznica miedzy morderstwem, nieszczesliwym wypadkiem i zejsciem
    naturalnym. Zdaje sie ze na potrzeby dyskusji raczysz to pomijac.
    Kobieta pijąca nie pije w celu zabicia (slaby to srodek antykoncepcyjny - i dobrze bo
    by sie baby coniektore zapily), i nawet gdyby czasem nastapil zgon to bylby blizszy
    nieszczesliwemu wypadkowi niz morderstwu.

    b.