  • Data: 2013-03-19 13:00:22
    Temat: Re: Czy warto dzi si budowa ?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 marca 2013 11:41:44 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:
    > I to prawo bankowe mówi że jak pożyczyłeś to masz oddać.
    Nawet ojciec z matka tak mówili.
    > Dług przechodzi w tryb natychmiastowej spłaty. Nie masz kasy to dom na >licytację.

    Nie tak szybko. Zarówno w interesie dłużnika jak i banku jest aby się dogadac.
    Straciłes prace móiwsz w banku co i jak. Odroczą spłaty, zmniejsza raty itp. Jak jest
    szansa to ida na rekę.

    > Wystawią za tyle ile im wisisz.
    Nie. wystawia najpierw za 3/4 rynkowej wartosci, jak nie będzie kupca to później za
    2/3.
    >Jak sprzedadzą za więcej to resztę oddadzą.
    Oddadzą
    >Tylko że to więcej to może być tysiąc złotych.
    W skrajnych przypadkach tak. A może i zabraknąc. Ale to dotyczy i właścicieli
    mieszkań
    No i zakładamy tu nie wiem czemu ze dom musi być budowany na kredyt. Przecież nawet
    tu na grupie jest conajmniej kilku którzy budują za swoje.
    No i dyskusja poszła w kierunku własny dom czy wynajmowane mieszknie.
    Ta grupa to trochę niereprezentatywna do tej dyskusji.
    To tak jakbys na forum.fordclubpolska.org zapytał czy lepszy ford czy BMW;)