    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 3 Feb 2015 12:03:21 -0800 (PST)
    <c...@g...com>
    <mad8vd$78h$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@g...com>
    <madgul$fmn$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <mafgt8$it5$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <manl3h$fv4$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <mao36t$vd7$1@node1.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    <maqecj$oeq$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 3 lutego 2015 13:19:32 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Bo Ty nie rozróżniasz zagrożenia zewnętrznego od wewnętrznego a ja tak.

    to tłumacze ze ci idioci odpowiadają równiez za służby. To nie służby sa winne ze sa
    słabe (i narazają bezpieczensto panstwoa) tylko ich nadzór. Który odpowiada i za
    służby i za wszystkie po kolei problemy. Mnie interesuje przeczyna, leczyłbym
    przyczyny a nie objawy.

    > Skorumpowany minister czy (potencjalnie) niewierna żona to IMO mniejsze
    > zagrożenie niż obcy wywiad lub włamywacz.

    Dla mnie niewierna żona byłby 100x wiekszym zagrozeniem niz jakikolwiek włamywacz...

    ciach o mediach - nadal uważam ze media trzymaja parasol ochronny nad rządem. Np
    sprawa zegarka nowaka - sprawa skierowana jest na to ze nie dopełnił obowiazku
    wpisania zegarka do deklaracji - co tak naprawde jest sprawą małej wagi.A wazne jest
    kto mu go dał - a jeszcze ważniejsze - za co.

    > A które to inne stacje popełniły takie same błędy?

    co znaczy takie same? Pewnie ze nie takie ale nie spałeniały warunków niezbednych do
    uzyskania koncesji. (zdanie odrębne sądziego przy odwołaniu trwamu). Gdyby wszyscy
    którzy mieli błędy nie dostali - nie miałbym specjalnie pytan.

    > Tym bardziej że dla mnie i dla Ciebie napływ ideologii pro-homo czy
    > pro-gender jest czymś negatywnych a dla kogoś innego będzie czymś
    > pozytywnym.

    czy to korzystne nalezy przeanalizowac pod katem wpływu na polske w kolejnych
    dziesiecioleciach -jesli osłabi moral, rodzine na wzór obecnygo zachodu to jest
    niekorzystne i tyle.

    > Ale to wszystko zależy od tego _co_ się za tą kasę kupi - rybę czy wędkę.
    > Dlatego piszę o drogach bo to jest "wędka" lepsza sieć dróg to tańszy
    > transport a więc bardziej konkurencyjna gospodarka.

    transport niczego nie wyprodukuje. Mógłby ułatwic produkcje gdybysmy mogli uzywac
    kasy na wedke. Ale wydajemy (oprócz dróg) na rybe.

    > Masz klapki na oczach:
    > pierwsze z brzegu z tematyki grupy: Fakro i Drutex, Oknoplast żaden z nich
    > nie jest filią a wszystkie z roku na rok rosną. Już jesteśmy (jako kraj)
    > największym producentem okien w Europie.
    > No to może dla odmiany coś mniejszego? Ciuchy np. LPP, Rowery Kross
    > (największy producent w Europie - producent nie importer) dawno przegonił
    > Rometa.
    > Już nawet lokomotywy _projektujemy_ i _produkujemy_ u nas.

    swietnie ze mamy jakies polskie firmy. Ale sieci handlowych to juz chyba nie.
    Rolnicy mają sie słabo - a za rok zagranica bedzie mogła wykupowac grunty - opozycje
    zgłosiła projekt zeby to zablokowac ale rzad trzyma go w szufladzie.
    Mnie sie to wszystko nie klei.

    > Moze tak, moze nie. Tylko dlaczego rzad do cholery nie pokaze na to jasnej
    >
    > Bo jak rząd pokaże to Ty albo ktos inny powie, że to manipulacja. Dlatego
    > takie analizy przeprowadzają ekonomiści i statystycy i tak co jakiś czas je
    > publikują.

    nie widziałem takiej uwzgledniającej szerszy kontekst. Tylko zachwyt ile
    dostalismy...

    > Dlatego pisałem że to _może_ być dla nas problem, ale na razie nie jest.

    mnie tłumaczenie ze konwencje "na razie" nie jest zagrozeniem bo niemcy nie krzykneli
    nie przekonuje - trzebabyło jej nie podpisywac - to mogliby se krzyczec.

    > Dlatego zanim to będzie problem należy zacząć budowę elektrowni jądrowej -
    > nie wiem dlaczego ciągle to pomijasz przecież tu akurat zarówno PO jak i PiS
    > są zgodne że takie elektrownie trzeba stawiać.

    tak -ale na własnych warunkach. A nie podstawieni pod scianą gdy nam wegiel wyłączą.

    > A dlaczegóż nie "Kantyzm" z jego (i moim) imperatywem? Jest tak samo
    > nienihilistyczny :-)

    a na czym ten kantyzm polega - pytam w kontekcie przemian na zachodzie, czy mógłby
    zablokowac takie zmiany jak tam?

    > Bez sensu. Poza duma narodową nie widzę powodu by język prostszy i bardziej

    mnie daleko do bycia europejczykiem pod warunkiem wyzbycia sie mojej kultury.
    Dlatego gdyby polska była silna oni uczyliby sie naszego jezyuka niezaleznie od jego
    trudnosci. (patrz popularnosc chinskiego). Ale to gdybanie -daleko nam do bycia
    potęgą.

    A czytałes resortowe dzieci?

    b.