  • Data: 2015-02-09 13:59:32
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 lutego 2015 10:55:43 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Nie nie jest, bo gdyby tak było to Kwaśniewski nie zostałby prezydentem.
    > Powtarzam miał przeciw sobie media, i (wtedy jeszcze coś znaczący głoś
    > kościoła) a jednak wygrał.

    Mowiło sie ze walesa spitolił debate - z tym słynnym kukuryku.
    Upieram sie ze media opinotwórcze tworza opinie i maja duze mozliwosci utworzyc co
    chcą - jesli wszystkie chcą tej samej.

    > Demonizujesz rolę mediów i w dodatku z jakiegoś powodu zakładasz że ludzie
    > mają jakiś "obowiązek" oglądać media "prorządowe" i dlatego sa manipulowani.
    > Nikt nikogo do oglądania TVN nie zmusza. Każdy może sobie oglądać co chce.
    > Jednemu odpowiada TVN a drugiemu Trwam.

    Nikt nie zmusza, owszem. Ale oglądalnosc to jest fakt, cyferka, i z tego sie
    korzysta. A pamietasz jak jezdzili po naszym dzienniku, jaka to obciachowa gazeta i
    zaglądac tam nie wypada? Jeszcze 90te lata chyba...

    > Znaczy się uważasz że należy zmusić 50% widzów do oglądania Trwam? Jak to
    > sobie technicznie wyobrażasz? Ktoś ogląda TVN i nagle dostaje czerwoną
    > planszę dory za 30 sekund zostaniesz przełączony na Trwam bo za długo
    > oglądasz jedną stację?

    Żenada. Ale powiem to jasno -nie, nie uwazam.

    > Skoro puszczanie takich pseudo-wiadomości sprawia że liczba widzów rośnie to
    > znaczy że tego widzowie (większość) oczekują. Rozumiem że Ty tego nie
    > oczekujesz ale tu właśnie tkwi problem Ty byś chciał innych uszczęśliwić na
    > siłę.Pogódź się z tym że jesteś mniejszością.
    > A TVP publiczna więc niech robi tego czego chce _większość_ społeczeństwa.

    Dlaczego dzieci w szkole sie uczą? Bo tak chcą? Nie - bo są zmuszane, bo wiemy ze to
    dla nich dobre.
    Ergi, a wiec co jest misją telewizji publiczej?
    http://www.tygodnikprzeglad.pl/jak-rozumiec-haslo-mi
    sja-publiczna-telewizji-polskiej/
    Misją nie jest zniżanie poziomu do wiekszosci pustaków od f.kiepskiego, tylko
    wykształcenie lepszych, mądrzejszych, kulturalniejszych ludzi. Zatem informacja tez
    powinna byc lepsza, a nie gorsza.
    A maxa kolonko oglądasz? minuta 2.30
    https://www.youtube.com/watch?v=tyadBYADQFM

    > Powtarzam - moja wiara nie ma znaczenia ja do niego zaufanie _straciłem_ ale
    > dopóki ktoś mu wzięcia łapówki nie udowodni to nie będę go nazywał
    > łapówkarzem.

    a nie udowodni bo jest kryty przez media i układ, zatem w twoim rozumieniu to musi
    byc porządny człowiek, winny jakis dupereli zaledwie.

    > Szkodliwa (_moim_ _zdaniem_ - ale ja nie jestem głosem ogółu obywateli) jest
    > ideologia "przemycana" w tej konwencji w formie uzasadnień i powodów.
    > Szkodliwa też jest Twoim zdaniem. Ale to nie ma znaczenia - przypominam jest
    > nas trochę więcej obywateli i pozwól innym mieć inne zdanie.

    ale domyslasz sie co by było gdyby próbowac zrobic referendum na ten temat - byłby to
    kolejny wniosek spuszczony w kiblu. A wyniki byłyby, spodziewam sie, podobne jak na
    słowacji...

    > W takim razie trzeba by wprowadzić protestantyzm. Historia pokazuje że
    > gospodarczo w ostatnich kilkuset latach najszybciej rozwijały się kraje
    > protestanckie: Anglia, Niemcy, USA.
    > Natomiast jeśli chodzi o wzrost ludności to nic nie przebije Indii i Chin,
    > więc znowu inne religie. Nijak nie da się uzasadnić tego że promowanie
    > katolicyzmu jest _najlepszym_ rozwiązaniem.

    nooo, próbujesz sprowadzic sprawe do absurdu, ale wlasciwie dobrze kombinujesz.
    Porównujmy wprowadzane przez nas prawo do innych, i wyciągajmy wnioski.

    > A żłobki, przedszkola, becikowe itd to niby za darmo są? Cóż to za
    > licytacja?

    Zrób bilans, czy nam sie opłacają te dzieci czy nie, grrrrr
    Jest to nieco zadziwiające. Wyszedłes z założenia ze swiat jest prosty i dosc
    uczciwy, wykresy wskaźników gospodarczych idą w górę zatem prawda jest blizej tej
    która głosi salon, niz oszołomska prawica. Błędy sie zdarzaja ale sa mozliwe do
    racjonalnego wytłumaczenia.
    Ale zeby to obronic musisz siegac do coraz bardziej komicznych argumentów, w punktach
    były 1,2 i 3. Obrone konwencji odpusze. Teraz znów chcesz sie kłócic i udowadniac ze
    dzietnosc nie jest korzystna. Obrona owego miłego i racjonalnego swiata wymaga obrony
    twierdzen absurdalnych...

    > Taki że wolny handel jest dla wszystkich korzystny - prowadzi do obniżenia
    > cen i światowego wzrostu gospodarczego.
    > _Moim_ _zdaniem_ wolny handel jest ważniejszy niż ochrona klimatu. Ale
    > _moje_ zdaniem ma małe znaczenie.

    i nie dałoby sie wyposrodkowac nieco owych waznosci?

    > A dlaczego oddał??? Dlaczego narodowy majątek ma być rozdawany akurat
    > górnikom?

    Aha, zamknąć, zniszyc mozna - ale górnikom nie oddac. Opłacałoby sie, bo budzet by
    nie dopłacał, ale nie. Zamknąć, wypłacic z budzetu odprawy, potem kuroniówki. Fajny
    model biznesowy, wcale bym sie nie zdziwił gdyby to poszło tą drogą.

    > Mnie się już nie chce szukać w KKK

    a prosze bardzo KKK 1868

    cejrowski to podróżnik i na tym wyrósł, a terlikowski jest zapraszany jako jakis
    nadpapiez, zeby łatwo pokazac ze kosciół otwarty byłby lepszy. Nudy.

    b.