    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 23 Feb 2017 06:01:38 -0800 (PST)
    Subject: Re: Dostalem fuckture za gaz
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 14:21:49 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    >e. Chociaż
    > znam przypadki, że ktoś nie mając kasy na zapłatę za dwa mroźne miesiące,
    > wpłacił tylko część. A resztę przy następnej emeryturze. Gazownia widząc
    > dobrą wolę nie straszy zakręcaniem kurka. Z tym że za opóźnioną płatność
    > nalicza potem odsetki. A to też jakby nie o to chodziło.

    Kolega gazowni płaci co miesiąc 500zł nie przejmując się kwotami faktur. Raz na jakiś
    czas rozlicza i albo dopłaca albo mając nadpłatę wpłaca mniej
    Ja tak z wodociągami robię- ponieważ nie mają możliwości podglądu i opłacania faktur
    online to ustawiłem stałe zlecenie na 70zł co miesiąc i już od chyba 7 lat tak płace
    nie patrząc na kwoty faktur. Latem mam jakieś niedopłaty, zima to się wszystko
    wyrównuje. Ostatnie saldo to kilkanaście zł niedopłaty było. Wodociągom chyba tez tak
    pasuje bo nie protestują. W ubiegłych latach raz na jakiś czas dzwonili prosząc o
    stan licznika albo ktoś tam przylazł i chcial wejść do garażu spisać. W zeszłym roku
    założyli jakiś licznik z odczytem zdalnym i mam z nimi spokój.