eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Date: Thu, 08 May 2014 16:49:26 +0200
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]

    W dniu 2014-05-08 15:37, Ergie pisze:

    > Dokładnie :-) Styropian jako wypełniacz jest ok.
    >
    > Druga zaleta to płaska ściana pod cokolik wystarczy dać siatkę i klej i
    > już można dać tynk mozaikowy, albo płytki klinkierowe czy co tam kot chce.

    Czyli jednak styropian!

    A jaki gruby? Tylko tyle, żeby potem tynk na cokole łatwo położyć?

    Jak więc powinna wyglądać płyta fundamentowa pod dom szkieletowy?
    Wykop 50-60 cm. Na dół żwir. Ile go?
    Na górze 20 cm zbrojonego betonu, ale co poniżej skoro płyta ma wystawać
    około 40 cm nad grunt?

    Jakieś ściany na obrzeżu płyty są potrzebne przecież, żeby ten żwir się
    nie rozłaził na boki. Ocieplić je styropianem? Jak głęboko ten styropian?

    --
    MN