eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieIle ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? › Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
  • Data: 2014-05-08 17:41:31
    Temat: Re: Ile ziemi mi zostanie po zakończeniu prac budowlanych? [OT]
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-08 17:11, Ergie pisze:

    > Może napisz co chcesz osiągnąć?

    Słusznie.

    Chcę mieć tani fundament pod dom szkieletowy.
    Chcę, by podłoga w domu była na poziomie około 45 cm nad ziemią, jednak
    budownictwo szkieletowe wymaga, by fundament był co najmniej 20 cm nad
    gruntem.

    Muszę mieć fundament, który na całej długości ma nierówności nie większe
    niż 5 mm.

    Moje pytanie: do domu mam mieć "doklejony" garaż. Czy fundament pod nim
    rozsądnie jest obniżyć (żeby wygodnie się wjeżdżało samochodem)? Czy to
    komplikuje sprawę?

    --
    MN