    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 10 Apr 2017 07:37:33 -0700 (PDT)
    <58e61af2$0$5160$65785112@news.neostrada.pl>
    <oc5d6g$gmh$1@node1.news.atman.pl>
    <58e692de$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
    <oc6bpu$7dr$1@node2.news.atman.pl>
    <58e753db$0$5144$65785112@news.neostrada.pl>
    <oc7qav$ifv$1@node2.news.atman.pl>
    <58e7dbff$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <58e7ff20$0$15206$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58e87690$0$656$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <58ea9e35$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 9 kwietnia 2017 22:48:54 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > A wiesz czym się różni DG wykonywana indywidualnie od spółki?
    To widocznie kolejne zmiany u Cebie bo jeszcze nie tak dawno pisałeś tak:

    "To tu się chyba nie różnimy, bo ja też pracuję obecnie na etacie, na
    którym mam zapewnione zatrudnienie do emerytury w niszowej branży, do
    której jest ograniczony dostęp nowych ludzi ze względu na konieczność
    posiadania ogromnej wiedzy technicznej zdobywanej całymi latami i
    szeregu uprawnień, a nie ma w Polsce w ogóle szkół, które przygotowują w
    tym zawodzie. Gdzie pracuje się głównie głową choć większość w ruchu za
    w miarę przyzwoite pieniądze. Przy tym nie trzeba spędzać za biurkiem 8
    godzin, bo praca ma charakter zadaniowo-interwencyjny, a nad głową nie
    ma upierdliwego kierownictwa, które rozlicza z każdej minuty pracy. Przy
    tym jak ktoś chce zarobić więcej to może jeszcze dorobić drugą czy nawet
    kolejne 2 wypłaty za bycie w gotowości, siedząc w domu czy w innym
    dowolnym, byle niezbyt odległym miejscu (np. łowiąc rybki czy opalając
    się nad wodą). Jedyny minus, że trzeba wtedy być trzeźwym, ale dla mnie
    to nie problem, bo nie przepadam za alkoholem. Bywa, że cały tydzień czy
    nawet miesiąc jest spokój i nie ma żadnych wezwań do awarii.
    Tak naprawdę to już sobie odpuściłem użeranie się na budowach.
    ""