  • Data: 2019-07-26 16:23:57
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    > Ponieważ źródło ma zbyt niską temperaturę aby je sensownie wykorzystać w
    > zastałych warunkach. Dałoby się "lepiej" gdyby powstała odrębna sieć, ale
    > to z kolei absurdalnie wysokie pieniądze, w ogóle z założenia absurdalny
    > pomysł.

    Ma znacznie wyższą, niż potrzeba przy nowoczesnym ogrzewaniu domu. Wystarcza
    też do grzania wody użytkowej. Do skoku na kasę, czyli do produkcji prądu
    faktycznie się nie nadaje -- ale o tym ojciec inwestor był uprzedzony.
    Argumentu o absurdalności inwestowania w nowe technologie jakoś nie kupuję.
    (Nie, nie jestm fanem Rydzyka.)

    > Ja to część ogółu, więc nie jest.

    W takim razie nic nie jest. Liberum veto -- skoro tak rozmawiamy, będę
    z tej złotej wolności korzystał.

    > Ale ja nie czekam, kupuję pompę za swoje, podobnie jak panele, oraz EV.

    No to fajnie, jeśli tak, to się nie wtrącam w zakupy.

    > Chciałbym żeby inni po zwykłej analizie za i przeciw robili to samo,
    > za swoje,

    Hola, hola! Skoro robią za swoje, to robią to co oni uważają,
    a nie to samo, co kto inny uznał za dobre.

    > niestety mamy beton, silnie uzbrojony i ludzie nadal kupują nowe
    > smrody spalinowe, czy to do domu czy na ulicę.

    W sumie mała róznica, czy ktoś smrodzi osobiście, czy per procura.
    Jednak do tych pierwszych szacunek mam większy. Za odwagę.

    --
    Jarek