  • Data: 2019-07-29 11:28:23
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 27 Jul 2019 16:43:09 +0200, Jarosław Sokołowski

    > O wykresie z dobowym przebiegiem zapotrzebowania na moc. Źle rozumiem?
    > Jeśli źle, to wycofuję prośbę o pokazanie skoku (albo nową definicję).

    Komentujesz wykres gdzie jest dobowy skok zapotrzebowania i stwierdzasz na
    jego podstawie że spadowej energii jest tyleż samo ile wynosi różnica
    maksymalna popełniając błąd logiczny a co gorsza jeszcze ten błąd mnie
    przypisujesz.

    > 26 lipca 2019, w piątek. O godzinie 15:56:54, <1p43osrcyb9lr$.dlg@myjk.org>

    Ale nie dziennego jak tutaj starasz się utykać.

    > I wszyscy się nie rzucili do podpisywania umów?! Toż przecież upada
    > ostatni argument za grzanem gazem -- za gaz płacę, a prąd za darmo!

    Sporo się rzuciło, głównie tych co już grzali prądem.

    > Ale owszem, do mnie też do domu przychodzili i pod nos podtykali
    > gotowe umowy do podpisania. A w nich: prąd za darmo. Przez pierwszy
    > miesiąc. Potem jeszcze dużo drobnym drukiem. Źle trafili, bo ja
    > ciemny chłop ze średniowiecza jestem, nie rozumiem co dla mnie dobre.
    > Pogoniłem dziadów, aż im lira korbowa na gumno upadła.

    Jaki ty męski jesteś. Niemniej były oferty bez takich wałków.

    > Zaraz, zaraz, a jak można być zwolennikiem inteligentnej sieci, *nie*
    > podważając jednocześnie zasadności obecnego archaicznego planu
    > dwutaryfowego? Więc jednak wygrałem. Gdzie się zgłosic po pieniądzę?
    > I ile tej dotacji będzie?

    Plan jest dla ciebie "archaiczny" i niekorzystny tylko dlatego że nie
    pasuje do twojej teorii. Jakby był niekorzystny to by go zmienili, ale
    widać im to zwyczajnie nie leży aby go zmieniać -- w przeciwnym razie już
    dawno by to zrobili żeby optymalizować lepiej. Pewnie boją się pompiarzy że
    by ich na taczkach wywieźli. :P

    --
    Pozdor
    Myjk