  • Data: 2022-01-09 21:24:32
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Teraz piekę pizzę (a właściwie to Córka piecze) w piekarniku
    > elektrycznym na kamieniu i podobno "to nie to".

    Sorki, nie mam doświadczenia ani w pieczeniu chleba, ani pizzy, ale mam
    dwie obserwacje:
    - włączenie termoobiegu powoduje, że produkt staje się suchy, a to nie
    służy ani pieczeniu chleba, ani pizzy, służy pewnie jak pieczesz kaczkę,
    - w zwykłym piekarniku elektrycznym (element kuchenki) można zrobić
    dobrą pizze, przynajmniej dobrą dla mnie (neapolitańska, choć nie
    przepadam za przypaleniami).

    Mam wrażenie, że ważniejsze są składniki i przygotowanie, a nie ostatni
    "szlif" w pieczeniu, ale to tylko moje zdanie.

    Poza tym... "podobno to nie to", przejmujesz się opinią innych? Tobie ma
    smakować!

    Miłego.
    Irek.N.