  • Data: 2022-01-10 22:33:52
    Temat: Re: Piec do pieczenia chleba/pizzy
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 10 stycznia 2022 o 22:13:41 UTC+1 4kogu... napisał(a):

    > Coś kit wciskasz albo to eksperymentalny piec do pieczenia chleba. Nie jestem
    użyszkodnikiem i nie napiszę ze widziałem trzysta pieców chlebowych. Widziałem z
    kilkanaście takich opalanych paliwem stałym. Żaden nie miał oddzielnego paleniska i
    przestrzeni do pieczenia. We wszystkich najpierw trzeba rozpalić ogień w przestrzeni
    w której odbywa się pieczenie. Po nagrzaniu ścianek pieca usuwa się dopalające sie
    paliwo i na jego miejsce wkłada się chleby do upieczenia. Piec o jakim napisałeś nie
    miałby najmniejszego sensu energetycznego.

    tak to można na małą skalę, albo pizze w małej knajpie ;)
    choć nawet do domowe pizzy są z oddzielnym paleniskiem
    https://allegro.pl/oferta/piec-chlebowy-piec-do-pizz
    y-chleba-opalany-drewnem-7179160338
    piekarnia piecze 3/4 doby...