  • Data: 2017-04-17 14:06:06
    Temat: Re: brama otwierana z dwóch stron - jak najprościej?
    Od: "PiPak" <p...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Sz. wrote:

    > Nic sie nie zmienilo - bmw sie starzeje i rozgladam sie za czyms
    > innym.
    > I teraz co - mam kupic uzywke za 40k, wladowac w nia 5k (opony, olej,
    > rozrzad, hamulce etc), ubezpieczyc za 6k (licze na 3 lata), w miedzy
    > czasie
    > wydac na mechanikow 5k i po 3 latach sprzedac za 20k?
    >
    > To bedzie koszt 36k pln. Tysiak miesiecznie. To ta nowa astra z pelnym
    > ubezpieczeniem bedzie 300-400 pln tansza i zaloze sie, ze ze 3 x
    > bardziej
    > komfortowa niz uzywany, niepewny dupowoz za 40k :-)

    Opowiadasz pierdołki.
    Osobiscie mam forda 5-cio letniego, kupiłem go nowego w Polskim salonie.
    Ręcze Ci, że gdyś go Ty dalej użytkował, to zapewne nie dolożysz do niego, a
    może i przez najbliższy okres - NIC.
    Auto jest w idealnym stanie, a przebieg ma nie najmniejszy bo ponad 200k km.
    Więc Twoje teorie głoszone nie mają się ni jak do rzeczywistości.