    From: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: fotki rozdzielni
    Date: Fri, 11 Sep 2009 16:25:05 +0000 (UTC)

    kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > opisany.
    > Gościu połączył to w kilka godzin i żadnych problemów nie było.
    > Rozdzielnie sznuruje on już kilkanascie lat, robi nawet duże przemysłowe
    > tablice więc moja rozdzielnia to dla niego bułka z masłem była.
    > Odnośnie dokumentacji to można oczywiście kartek z papierem nadrukować
    > sporo. Można dodać instrukcję obsługi rozdzielni, można zrobić mapke jak
    > dojść do rozdzielni;) można na 5 kartkach rozpisać jak działa FR i Eska itp.
    > Wszystko można zrobić zeby wyczesać jelenia.
    > Tylko ze inwestorowi to do niczego niepotrzebne jest.

    Czyli podsumujmy:
    * wszelkie materiały kupione
    * przewody opisane i bez znaczenia czy dobrze
    * dokumentacja niepotrzebna
    * faktura niepotrzebna
    * nie zwracam uwagi, że kupiony ochronnik mozna sobie darować i zwrócić do
    liroya bo on i tak nie działa
    * wali mnie to, że nie na żadnej selektywności
    * wali mnie tez to, ze np. w zamontowanej njuż wcześniej przez kogoś
    rozdzielni śrubki przy listwach nie trzymają przewody i nie ma bata by po
    jakimś czasie nie zaczęło "spawać"
    * po robocie nie odbieram telefonów, że coś nie działa
    O czymś zapomniałem?
    Ile kosztuje taka usługa? nie wiem, nie interesuje mnie to, nie mój segment.

    > Żadna łaska odpowiadać za efekty swojej pracy.
    > Robisz coś to za to odpowiadasz i tyle.

    A w jaki sposób określić "co zrobiłeś" i za co odpowiadasz? Jak wykazać że
    "Wysoki Sądzie, ja tylko przykręciłem przewód do eSa i podałem napięcie, a co
    było na jego końcu przewodu to już nie była moja robota". Zresztą i tak "nie
    ma faktury = nie było roboty" więc dowidzenia.

    pzdr., PB