eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniejakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki? › Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: jakie odległości przy wierceniu puszek na gniazda i wyłączniki?
    Date: Thu, 1 Dec 2011 07:01:32 -0800 (PST)
    <jb7ech$9vp$1@inews.gazeta.pl>

    On Dec 1, 9:37 am, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    7g2000vbc.googlegroups.com...

    > A ja zamiast jedną wiercić druga fazować  kupiłem wiertło do konfirmatów;)
    > Bo trochę mebli samemu robię.
    > Ale kto bogatemu zabroni mieć 3 wkrętarki;))

    W surowym drewnie tez robisz?
    Boazerie zrobisz na konfirmatach?

    > Nie wiem co z tą wydajnością. Mam router Siemensa SX541 za 120zł i nie mam
    > problemu z zasięgiem i wydajnością WIFI a dom murowany i strop tradycyjny
    > żelbetowy. I jeszcze do voipa i dzwonienia on mi służy bo ma wyjścia na
    > normalny telefon

    Bo nie probowales grac materialow HD z dysku po WIFI do xbox-a i dalej
    do telewizora albo dwu.
    Dla niskich bitrate wifi sobie poradzi dla wyzszych juz nie.
    Moj router ma problem zeby sie przebic przez zwykla sciane z
    "ciezkiej" cegly. Takie mam sciany ze przez jedna sciane bitrate spada
    z 54Mbit do 1. Czasem calkowicie zerwie polaczenie.

    Zreszta uparles sie ze ci dziala i nie chcesz przyjac do wiadomosci ze
    jednak nie kazdemu.

    > Można i tak: kilkanaście gniazdek na ścianie a w nich ładowarki i plączące
    > się kable. U mnie żona by mi te ładowarki zaraz do garażu wywaliła.
    > No i wyłącznik to dodatkowy segment zawsze.

    Hmmm jak ladowarki wisza to wlansie sie kable nie placza, ale u mnie
    grawitacja jest zawsze w jedna strone.

    > Proszę wyjaśnij mi jedno: niby jesteś przeciwnikiem przedłużaczy(plączące
    > się kable) ale nie przeszkadzają Tobie plączące się kable od ładowarek
    Nie placza sie. Wisza sobie. Zreszta zwiniete w pętelkę.
    Mozna po prostu wpiac telefon i niech wisi. Mozna miec poleczke nad
    gniazdkamii tam odlozyc telefon/palmtopa/gps czy co tam jeszcze sie
    czasem uzywa.

    > No i co z tymi 4 skrętkami na ścianę/ 16 na pomieszczenie: przecież one
    > gdzieś ze ściany musza wyłazić a gniazdek do nich jak sam piszesz nie
    > kupowałeś.
    Kupilem puszki natynkowe. Duuuzo tansze bo 4 gniazdowe za chyba 10-
    czy 12 zl za sztuke.Mniej wiecej takie:
    http://allegro.pl/puszka-natynkowe-rj45-8p8c-kat-5e-
    lsa-podwojne-i1952089002.html

    > Czyli pewnie jak u mojego szwagra: kable wystają ze ściany od 4
    > lat a on jest szczęśliwy bo może kiedyś do któregoś z nich kamerę podepnie
    > do pokoju dziecka;))

    Niestety, Twoja zlosliwosc jest nie na miejscu. Puszki sa nisko po
    jednaj (rzadko dwie) na sciane. Jak ktos przychodzi do mnie z laptopem
    to tylko schyla sie pod fotel i tam kabelek z siecia juz czeka.
    Jak kabelek jest niepotrzebny albo zawadza czy kluje w oczy to jeden
    ruch i odpiety trafia do pudelka.

    > Ja tak nie mam ale to dosyć popularne rozwiązanie i moim zdaniem dosyć
    > rozsądne.

    Skwapliwie zignorowales pytanie.
    Oswiece cie:
    Peszel jest ok zeby przez niego przeciagnac albo wiotki kabel albo
    sztywny ale przez niewiele zakretow.
    Do tego jesli masz juz w nim kabel taki jak 3x2,5 to juz za bardzo z
    nim nie zamanipulujesz jesli na dowolnym koncu nie masz tych 5-10cm
    zapasu.

    Uparles sie na wersje umiarkowana. OK, twoj wybor/gust.
    Ale moim zdaniem koszt dodatkowego osprzetu jest na tyle niewysoki ze
    warto go rozwazyc bo pozytki jednak są.