eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniekuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan › Re: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
  • Data: 2012-10-01 21:36:14
    Temat: Re: kuchnia indukcyjna 1 fazowa vs kuchenka na butle propan-butan
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > niestety nie mam gazu ziemnego wiec w kuchni pozostaje mi propan butan z butli albo
    indukcja - co byscie wybrali? indukcja w sumie "bezobslugowa" jednak drozsza w
    zakupie

    > a moze jestescie po takim zakupie - co wybraliscie?

    Mam gaz, a mimo wszystko wybrałem dobrą indukcję, ale zasilaną
    międzyfazowo. Do kompletu trzeba porządne gary. Pisząc porządne mam na
    myśli nie nowoczesne z cieniutkiej blaszki nierdzewnej, ale starodawne
    żelazne, powiedział bym nawet że żeliwne (tylko na takiej patelni
    wychodzą mi naleśniki jak należy :) ).
    I żadne mi tam z podwójnym dnem - mają być lite i ciężkie, a najlepiej
    jeszcze ferromagnetyczne ;)

    Irek.N.