eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-24 01:31:26
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 00:08:43 UTC+2 heby napisał(a):
    > A jednak nie wyjechałem. I wiedz, że w moim przypadku możliwości i
    > powodów jest multum. Być może to niepojęte, ale lubie ten kraj.
    > Bolszewików przetrzymam.
    Czyli świadomie żyjesz w kraju , który na dodatek lubisz, w którym stanowienie prawa
    oparte jest na wybieranych w jawnych i powszechnych wyborach przedstawicielach
    wyborców. Zgodnie z zasadami jakie kiedyś ustalili ci co wygrali mogą powołać rząd
    który w imieniu ich, czyli wyborców, wprowadza uchwalane prawo w życie i zarządza
    państwem. Prawo jest uchwalane wiekszoscia głosów a jego wartość oceniaja jeszcze
    senat i prezydent. I nagle okazuje się że masz pretensje do tych co wybory wygrali a
    nie do tych którzy według ciebie powinni stanowić prawo i rządzić ale wybory
    przegrali. Bardzo dawno temu w czasach komuny w dzienniku telewizyjnym pokazali
    zakończenie sezonu wyścigów samochodowych, ktos tam wygrał ale polski dziennikarz nie
    mógł się do niego dostać. To poszedł do tego co zajął drugie miejsce żeby mu
    pogratulować i zadać kilka pytań. Zaczął od tego że zajął zaszczytne drugie miejsce.
    I ten drugi przerwał mu i tak powiedział. Tłumaczenie z polskiego na nasze. Co pan
    pierdoli. Jeśli zająłem drugie miejsce to znaczy że przegrałem. Wygrywa tylko ten co
    zajął pierwsze miejsce. PiS uczciwie wygrał wybory parlamentarne dwa razy pod rząd.
    Wygra i trzeci raz, a może i czwarty. Jeśli tego nie akceptujesz to musisz wyjechać
    bo inaczej będziesz się tutaj męczył. J