eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowyRe: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-24 15:21:22
    Temat: Re: [ot] Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 24 maja 2021 o 14:14:48 UTC+2 heby napisał(a):
    > Pokazuje co robia źle. Zapobiegam bezczynności w przypadku korupcji.
    > Dbam o przestrzeganie prawa. Nie ja. *My*.
    > To że *ja* krytykuje nikogo nie obchodzi. Ale że *my* krytykujemy to
    > inny problem. Problem na tyle duży że PiS wyraźnie szuka rozwiązań
    > wschodnich. Dla nich krytyka nie jest czymś co powoduje że stają się
    > lepsi. Oni widzą wrogów. Jak każda partia na drodze do dyktatury.
    Polsce.
> [...]
    >
    > Tak. PiS spełnił jedyną obietnicę jaka cie interesuje: dodatkowe
    > pieniądze dla emerytów. To że nic więcej nie dał rady osiągnąc dla
    > rozwoju kraju, to widać Ciebie już nie interesuje. Nic dziwnego, za
    > chwile Cie zakopią, więc po co masz sie przejmować takimi detalami jak
    > planowanie na 40 lat. Ja się przejmuje. W tej patologicznej ruinie
    > pełnej muzeów i lekcji religii, jaką nam szykują, będą rosły moje
    > dzieci. Mam więc inny punkt widzenia i ważny interes w punktowaniu.
    > Możesz to nazwać lewactwem, ja to nazywam patriotyzmem. Tak, wiem, to

    Zostawmy na chwilę PiS. Jeśli nie jesteś jego zwolennikiem i wygrał to masz osobiste
    powody żeby szukać dziury w całym. W sferze uczuć się mieści takie zachowanie. Twoi
    przegrali, ich lubiłeś, im wierzyłeś a wygrali według ciebie jacyś kundle. Zostańmy
    przy krytyce tych co chciałbyś żeby rządzili bo ich lubisz, bo im wierzysz itd. Jak
    ich krytykujesz żeby odebrali to jako krytykę? Przegrywając zrobili nie tylko ciebie
    w chuja ale wiele osób tak jak Ty myślących. Co w tej sytuacji robicie jako "my"
    czyli dla reszty jako "wy". Zdajesz sobie sprawę że okres czasu w którym ludzie byli
    dzieleni na "wy' i resztę bezpartyjna odszedł do lamusa. To jak krytykujesz tych co
    chciałbyś żeby wygrali i rządzili za to że nie wygrali i nie rządzą? Może coś mnie
    ominęło ale o żadnej demonstracji fanów jakiegoś ugrupowania opozycyjnego idącego w
    proteście przeciwko wysokim członkom swojej partii że nie wygrała nie słyszałem. Za
    to protestów przeciwko PiSowi do oporu. Jeśli jakies ugrupowanie nie wygrywa wyborów
    to fani tego ugrupowania i członkowie partii powinni spowodować że cała wierchuszki
    jest wypierdolona na zbity pysk bez prawa kandydowania w jakichkolwiek wyborach.